Впровадження принципів ХАССП для готелів є обов'язковим, як для всіх операторів ринку, які організовують громадське харчування. Готелі, хостели та інші подібні заклади, що пропонують клієнтам послуги харчування, зобов'язані забезпечувати його якість та безпеку.
ХАССП для готелів: переваги впровадження
Інтегрувавши в діяльність готелю менеджмент безпеки продукції, заснований на принципах ХАССП, Ви отримаєте наступні переваги:
- при перевірках закладу контролюючими органами – можливість підтвердити відповідність всім встановленим вимогам й уникнути зауважень та штрафних санкцій;
- демонстрацію відповідності принципам, що використовуються у всьому світі щодо забезпечення якості та безпеки послуг: ХАССП для готелів давно поширене явище в Європі й багатьох інших країнах;
- постійний контроль та своєчасне усунення ризиків безпеки, що виникають;
- підвищення конкурентоспроможності та посилення позицій бренду.
Як впровадити ХАССП в готелі
Незалежно від конкретного виду діяльності оператора харчового ринку, система ХАССП розробляється й впроваджується за єдиним алгоритмом, що включає 12 основних етапів. Впровадження ХАССП для готелів, також як і для інших харчових підприємств, включає:
- створення групи HACCP;
- ідентифікацію всіх можливих ризиків безпеки продукції;
- визначення критичних контрольних точок (ККТ) і граничних параметрів ККТ;
- визначення способів і методів здійснення моніторингу та контролю;
- розробку заходів з коригування та усунення виявлених невідповідностей;
- заповнення певної документації та фіксацію всіх процесів.
Для успішного функціонування системи, рекомендується забезпечити навчання персоналу для повного розуміння принципів ХАССП та особливостей їх впровадження.