Розробка системи Organic Foods

Підбір більш оптимального органічного стандарту (Organic Foods) з ​​метою сертифікації для підприємства замовника це важливий крок до досягнення кінцевої мети. У зв'язку з їх різноплановістю, вибір необхідного обумовлений вимогами кінцевого покупця і ринком.

Серед стандартів Organic Foods є як державні, що прийняті на законодавчому рівні, так і приватні, які поширені через кращої впізнаваності того чи іншого бренду.

Для отримання сертифікату Organic Foods важливо виконати ті чи інші вимоги, що пов'язані з виготовленням сільськогосподарської продукції, а саме підготовку, обробка, змішування і пов'язані з цим процедури та інші зміни стану продукції, що виробляється з дотриманням вимог законодавства або приватного стандарту в сфері органічного виробництва , звернення та маркування органічної продукції.

Етапи розробки системи Organic Foods

01

Діагностичний аудит

Аудит підприємства згідно з додатком договору, оцінка відповідності

02

Зовнішнє навчання

Допомога у виборі органу з навчання вибраному стандарту

03

Документація

Консультування з повним переліком документів і їх наповнення

04

Запуск системи

Тест-драйв системи на предмет здійсненності і необхідності змін документації

05

Належна практика

Робота в системі протягом мінімум 3-х місяців до моменту аудиту

06

Внутрішній аудит

Практика внутрішньої об'єктивної оцінки ступеня відповідності стандарту

07

Сертифікаційний аудит

Аудит сертифікуючим органом міжнародного рівня

08

Усунення зауважень

Аналіз і усунення невідповідностей, що стосуються документації

09

Корегуюча дія

Консультації щодо складання плану коригувальних дій для сертифікаційного органу

10

Отримання сертифікату

Отримання сертифіката з відповідною оцінкою за підсумками аудиту

Де впроваджуються стандарти Organic Foods?

Напрямок organic foods здійснює поширення стандартів, що спрямовані на захист, як брендів, так і споживачів, включаючи харчові продукти і непродовольчі товари, за допомогою управління ризиками, що з ними пов'язані. Схеми охоплюють весь ланцюг поставок і можуть бути застосовні в багатьох компаніях, особливо тих, які ведуть міжнародну торгівлю.

ЄС (Регламент Ради (ЄС) №834

Bio Suisse (Швейцарія)

Канада (CAN / CGSB 32.310, CAN / CGSB 32.311, CAN / CGSB 32.312)

Demeter (поширені по всьому світу)

США (Національна органічна програма)

Naturland (Німеччина та весь світ)

Україна (Закон № 2496-VIII від 10.07.2018)

Soil Association (Великобританія)

Швейцарія, Ізраїль, Аргентина, Австралія (EC 834/2007)

KRAV (Швеція)

Переваги працюючої системи по Organic Foods

Міжнародні ринки

Стандарти визнані в багатьох країнах світу і мають багато користувачів, які охоплюють весь ланцюжок поставок

Управління ризиками

Ідентифікація, аналіз, обробка ризиків, що відносяться до якості і безпеки продукції підприємства

Контроль процесів

Регламентовані процеси компанії, що містять критерії оцінки відповідності, що виконуються персоналом

Законодавчі вимоги

Визначення, демонстрація і виконання законодавчих вимог, що ставляться до якості і безпеки продукції

Аудити систем за стандартами Organic Foods

Аудити першої сторони

Діагностичний аудит проводиться на замовлення компанії для визначення відповідності системи менеджменту вибраному стандарту, спочатку старту роботи, включаючи необхідні цілі і критерії для заявленої області, наприклад, виробничих потужностей, логістики, зберігання, розподілу продукції. Детальніше

Внутрішній аудит - проводиться самою організацією або в її інтересах після етапу належної практики з метою отримати об'єктивні докази того, що система менеджменту, відповідно до стандартів, працює належним чином, включаючи необхідні цілі і критерії для заявленої області, наприклад, виробництва, складування, розподілу продукції. Детальніше

Аудити другої сторони

Аудит постачальника проводитися компанією замовника або в його інтересах для постачальників з метою отримати об'єктивні докази того, що система менеджменту у постачальника працює належним чином, включаючи ідентичні практики стандартів і критерії для заявленої області, наприклад, виробництва, зберігання, розподілу продукції.

Аудит другою стороною - проводяться сторонами, зацікавленими в діяльності компанії замовника, наприклад, споживачами або іншими особами у власних інтересах з метою підтвердити наявности виконання належної практики стандартів в компанії замовника і розуміння можливості подальшої співпраці.

Навчання стандартам organic foods

Для підготовки фахівців компанії замовника до впровадження системи менеджменту фахівці нашої компанії можуть допомогти визначитися з вибором акредитованого органу, що проводить навчання вибраному стандарту і отримати сертифікат встановленого зразка.

В даному напрямку працюють кращі міжнародні компанії з великим стажем роботи в аудиторських перевірках обраного стандарту. Фахівці замовника зможуть розбирати кейси і виконувати практичні завдання у вигляді тренінгів за підсумками яких потрібно буде здавати іспит, щоб визначити наявности отриманих знань.

Навчання дозволить:

  • на початковому етапі розуміти вимоги вибраному стандарту;
  • розуміти обсяг майбутніх робіт по документації, запуску системи і належної практики;
  • розуміти ризики і можливості підприємства в рамках обраної вибраному стандарту;
  • структурувати початковий підхід до подальшої розробки системи по вибраному стандарту.

Сертифікація систем за стандартом Organic Foods

Стандарти розглядають кілька варіантів сертифікації з оголошення чи неоголошення сертифікаційними аудитами та / або інспекціями.

Інспекції. Дозволяють зрозуміти на скільки відповідає практика менеджменту і настройка процесів заявленому стандарту на практиці, проводитися по чек листу з точними критеріями.

Оголошена програма аудиту. Процес аудиту для підприємств, який використовується в рамках сертифікації, коли підприємство заздалегідь повідомлено про приїзд аудитора.

Добровільна неоголошена програма. Забезпечує додаткову впевненість в сертифікації для клієнтів замовника і створює маркетингові переваги, коли підприємство не повідомляється про приїзд аудитора.