Соціальний менеджмент

Соціальний менеджмент та корпоративна відповідальність – активно зростаючі складові діяльності компаній, що прагнуть до зміцнення своїх позицій, підвищення ефективності, масштабування, підкорення нових ринків. Навчання «соціальний менеджмент» дозволить Вашій компанії (персоналу) прояснити суть принципів соціального менеджменту та практичних нюансів впровадження систем соціального менеджменту у діяльність. В свою чергу, соціально відповідальний підхід до управління забезпечує зростання ефективності діяльності завдяки підвищенню авторитету компанії та бренду в очах всіх зацікавлених сторін: партнерів, споживачів, співробітників, контролюючих органів, акціонерів або потенційних інвесторів, тощо.

Основа соціального менеджменту – стандарти SA 8000 та ISO 37001, що встановлюють вимоги, відповідно, до:

  • системі менеджменту та політики соціальної відповідальності;
  • системі протидії корупції та забезпечення прозорості й неупередженості діяльності.

Навчання в напрямку «соціальний менеджмент» від компанії Атестор орієнтоване на вичерпну подачу як теоретичні складової матеріалу, так і розгляд питань практичного впровадження розглянутих принципів в діяльність компаній і підприємств різних галузей.

Вимоги стандарту ISO 37001 щодо впровадження системи протидії корупції. Аудити за ISO 19011

Етика і комплаенс. Політика відповідності та менеджменту з протидії корупції

Наші лектори по Навчання соціальному менеджменту