Послуги з маркування

Виробник, імпортер, експортер відповідальний за інформацію, нанесену на етикетку, пакування товару. Процес оцінки відповідності продукції вимогам тієї чи іншої країни починається з маркування. Маркування покликане інформувати споживача про продукт в обсязі, що задовольняє вимоги країни, регіону, де планується його реалізація. Загальні правила маркування продукції: точна, вичерпна інформація на упаковці, що не вводить в оману споживача. Крім того, нанесення на етикетку ключової інформації про товар, його характеристики, складові, свідчить про поважне ставлення виробника до споживача. 

В результаті співпраці з «Атестор» у вас сформується чітке розуміння: яку інформацію необхідно надати споживачам про продукт, уникнувши можливих конфліктних ситуацій під час реалізації товару, перетину митних кордонів.

Маркування товарів з Атестор - легко та доступно!

Послуги з експертизи маркування надаються українською, російською та англійською мовами відповідно до вимог законодавства України, країн ЄАЕС, ЄС. Отримати детальну персональну консультацію експерта з маркування конкретного виду товару, ви зможете, залишивши заявку на сайті.

Наші експерти в галузі маркування допоможуть вам розібратися з питаннями, пов'язаними з маркуванням продукції.

особливості нанесення на упаковку додаткових добровільних написів

особливості маркування алкогольної продукції, акцизних товарів, медичних виробів

підбір розміру шрифту та послідовність нанесення інформації на етикетку під час маркування товарів

які нормативно-правові акти країни, де реалізовуватиметься товар, слід враховувати під час маркування

яка інформація обов'язково повинна наноситися на етикетку харчового або не харчового продукту в залежності від країни його реалізації

як позначати харчові та дієтичні добавки, визначити дозволені в Україні чи країнах, куди експортується продукція

Атестор сприяє вирішенню будь-яких питань з маркування

Ми раді співпраці з виробниками, дистриб'юторами, а також компаніями, що імпортують в Україну або постачають на експорт свою продукцію.

Товари продовольчої групи

Алкогольні та безалкогольні напої

Тютюнові вироби

Дієтичні добавки

Миючі та дезінфікуючі засоби

Косметична продукція

Дитячі товари та іграшки

Товари медичного призначення

Що ми можемо запропонувати?

Експерти компанії «Атестор» допоможуть попередити конфлікти з контролюючими органами з питань маркування на товарах, розроблять макети маркування відповідно до вимог законодавства Європейського Союзу, країн митного союзу ЄАЕС, України, допоможуть зрозуміти, як правильно маркувати товари (шрифт, склад, послідовність, умови зберігання), а також нададуть роз'яснення щодо застосування кращих практик та рекомендацій щодо нанесення інформації на етикетку харчових та не харчових продуктів.

Оцінка маркування

Аналіз стану споживчого, групового та транспортного маркування продукції з наданням письмових рекомендацій

Розробка маркування

Розробка проектів маркування продукції, на підставі наданих Замовником даних щодо товару

Порівняння законодавства

Порівняння вимог законодавства ЄС, ЄАЕС та окремих країн до маркування, де передбачається його реалізація

Адаптація під експорт

переклад, нанесення маркування, згідно з вимогами до інформації на етикетці країни, де передбачається реалізація

Чому важливе маркування та хто його перевіряє

Приваблива етикетка з вичерпною інформацією про товар підвищує довіру до бренду та стимулює споживчий попит. З іншого боку, маркування продукції регулюється законодавчо. Нагляд здійснюють наступні інстанції:

1. Держпродспоживслужба – основний наглядовий орган, який контролює маркування товарів в Україні.

Насамперед перевіряються торгові точки, у яких реалізується продукція. У разі виявлення порушень вимог законодавства до маркування, інспектори мають право заборонити реалізацію такого товару, відвідати з відповідною перевіркою постачальника, імпортера, виробника продукції.

2. Крім Держпродспоживслужби, експертизу маркування проводять митні органи у процесі оформлення імпорту продукції. Відсутність знака відповідності (наприклад, на етикетках для іграшок), неправильне або безпідставне його нанесення може призвести до затримки митного оформлення, транспортних простоїв, оформлення товару на митний ліцензійний склад або конфіскації всієї партії.

3. Антимонопольні комітети всіх цивілізованих країн також контролюють повноту та достовірність інформації, нанесеної на етикетки товарів. Такий контроль запобігає можливим безпідставним конкурентним перевагам для компаній, які маніпулюють свідомо неправдивою або забороненою інформацією, нанесеною на товар. Такі комітети уповноважені проводити перевірки з власної ініціативи або внаслідок надходження скарг з боку споживачів чи конкурентів.

Тому важливо маркувати продукцію у точній відповідності до вимог законодавства, з дотриманням технічних регламентів про маркування країн, де реалізовуватиметься товар.