Маркування непродовольчих товарів – це сукупність тексту, спеціальних символів та знаків, малюнків та графічних символів, які можуть відрізнятися залежно від конкретного виду продукції. У будь-якому випадку до маркування висуваються єдині вимоги:
- інформація має бути доступною (зрозумілою), вичерпною та правдивою – ознайомившись із маркуванням продукції, споживач повинен отримати можливість оцінити всі властивості товару для ухвалення рішення про купівлю;
- маркування має добре читатись, та бути зносостійким – при неправильному виборі матеріалів та втраті читабельності маркування, це розцінюватиметься контролюючими органами, як відсутність необхідної інформації та призведе до відповідних санкцій.
Нанесення маркування – відповідальність виробника. Для імпортної продукції постачальникам необхідно забезпечити додаткове маркування державною мовою, відповідно до вимог українського законодавства. При експорті необхідно враховувати вимоги до маркування непродовольчої продукції тих країн, де вона реалізуватиметься.