Сертифікація SA 8000

Сертифікація SA 8000 – провідний спосіб підтвердження функціонування системи соціального менеджменту, що визнається в більш ніж 60-ти розвинених країнах світу. Впровадження подібних інструментів завжди веде до посилення авторитету компанії та бренду, підвищення лояльності аудиторії: споживачів, потенційних партнерів або інвесторів, персоналу, державних органів. Завдяки цьому значно підвищується ефективність діяльності, розширюються партнерські можливості і ринки збуту. 

Протягом терміну дії сертифіката передбачені наглядові аудити для оцінки підтримки сертифікованої системи в належному стані. Аудити можуть бути, як оголошеними заздалегідь, так і неоголошеними, проводяться 2 рази на рік. 

Як отримати сертифікат по соціальному менеджменту

Звернувшись до компанії «Атестор», Ви отримаєте комплекс послуг, спрямованих на підготовку і проходження сертифікації соціального менеджменту відповідно до вимог стандарту SA 8000. Наші експерти допоможуть підготуватися до сертифікаційного аудиту, оформити документацію відповідно до вимог стандарту, виявити і усунути невідповідності діючої системи, а при необхідності – розробити і впровадити з нуля. SA 8000 сертифікація включає наступні етапи:

01

Вибір органу сертифікації

консультанти «Атестор» нададуть аналітику пропозицій на ринку

02

Визначення області

подача запиту на сертифікацію, узгодження сфери із сертифікаційним органом

03

Укладення договорів

підписання договору на первинну сертифікацію із сертифікаційним центром

04

Сертифікаційний аудит

аналіз документаціі та аудит на місці (перевірка фактичного функціонування системи менеджменту)

05

Усунення зауважень

консультанти виконають коригувальні дії по зауваженням сертифікаційного аудиту

06

Отримання сертифікату

сертифікат SA 8000 видається строком на 3 роки

Переваги сертифікації соціального менеджменту

Щоб отримати сертифікат SA 8000, компанії в обов'язковому порядку необхідно впровадити систему соціального менеджменту відповідно до вимог стандарту SA 8000 або привести у таку відповідність діючу систему. В результаті, проходження сертифікації забезпечить наступні внутрішні і зовнішні переваги: 

стійкість розвитку

підвищення ефективності діяльності

визнання на внутрішньому та міжнародному ринках

підвищення лояльності всіх зацікавлених сторін

Які складові діяльності регулює система SA 8000

Система соціального менеджменту по SA 8000 може бути впроваджена для підприємств різних галузей та сфер діяльності, що займаються виробництвом будь-якої продукції або надають послуги, здійснюють транспортування бідь-якої продукції або зберігання, оптову та роздрібну торгівлю, тощо. Стандарт SA 8000 фокусується на наступних елементах соціального менеджменту:

безпека праці

гідні умови праці

дискримінація

дитяча праця

забезпечення дисципліни

обов'язкова та примусова праця

робочий час

системи управління та мотивації

права і свобода персоналу

Аудити системи SA 8000

Діагностичний аудит – проводиться з ініціативи компанії до початку впровадження системи соціального менеджменту з метою аналізу вихідних даних, виявлення компонентів, що вимагають особливої уваги. 

Внутрішній аудит – проводиться з ініціативи компанії підрядником або власними силами після запуску системи з метою оцінки ефективності впровадження та функціонування.

Аудит другої сторони. Такий аудит проводиться з ініціативи другої сторони, зацікавленої в результатах діяльності компанії, наприклад: з ініціативи партнерів, замовників послуг, споживачів, акціонерів, власників та інших осіб. 

Аудит проводиться для розуміння подальших векторів розвитку співпраці. Піддається аналізу належне виконання вимог стандартів у заявленій галузі.