З метою підвищення лояльності до бренду і забезпечення комфортного зовнішнього середовища, сучасний бізнес поглиблює і нарощує свою соціальну активність.
В результаті впровадження концепції КСВ (корпоративної соціальної відповідальності), інвестицій в неприбуткові заходи, бізнес впливає на загальне економічне становище і отримує високу лояльність з боку всіх можливих зацікавлених аудиторій: споживачів, співробітників, партнерів, інвесторів і акціонерів, державних структур.
Добровільна участь компаній в соціально значущіх заходах чи проектах, розробка власних програм і політики щодо суспільних проблем - це все і є основою поняття КСВ, відображає базову суть концепції КСВ.
Реалізована концепція соціальної відповідальності забезпечує наступні важливі аспекти для компаній:
- зростання задоволення та зацікавленості персоналу в загальних результатах;
- зменшення плинності кадрів;
- підвищення показників ефективності роботи та якості;
- посилення і стабілізація позицій бренду на ринку.
Основні елементи концепції КСВ
КСВ включає, але не обмежується, вимогами законодавства та відповідних нормативних документів і являє собою добровільне прийняття бізнесом додаткових зобов'язань в соціально значущих сферах. Концепція соціальної відповідальності складається з наступних базових елементів:
- корпоративна етика і менеджмент;
- охорона здоров'я;
- охорона праці, соціальні гарантії для персоналу, права людини;
- екологія;
- добросовісна конкуренція, боротьба з корупцією;
- комунікації з суспільством і державою;
- інвестування і розвиток;
- благодійність, волонтерство;
- прозорість діяльності, звітність;
- задоволення споживача, підвищення прихильності;
- управління людськими ресурсами;
- взаємодія з партнерами-постачальниками, незалежно від того, чи є контрагент національним або іноземним.