Корпоративна соціальна відповідальність

Тема: Соціальний менеджмент

Дата створення:

Останнє оновлення:

З метою підвищення лояльності до бренду і забезпечення комфортного зовнішнього середовища, сучасний бізнес поглиблює і нарощує свою соціальну активність.

В результаті впровадження концепції КСВ (корпоративної соціальної відповідальності), інвестицій в неприбуткові заходи, бізнес впливає на загальне економічне становище і отримує високу лояльність з боку всіх можливих зацікавлених аудиторій: споживачів, співробітників, партнерів, інвесторів і акціонерів, державних структур.

Добровільна участь компаній в соціально значущіх заходах чи проектах, розробка власних програм і політики щодо суспільних проблем - це все і є основою поняття КСВ, відображає базову суть концепції КСВ.

Реалізована концепція соціальної відповідальності забезпечує наступні важливі аспекти для компаній:

  • зростання задоволення та зацікавленості персоналу в загальних результатах;
  • зменшення плинності кадрів;
  • підвищення показників ефективності роботи та якості;
  • посилення і стабілізація позицій бренду на ринку.

Основні елементи концепції КСВ

КСВ включає, але не обмежується, вимогами законодавства та відповідних нормативних документів і являє собою добровільне прийняття бізнесом додаткових зобов'язань в соціально значущих сферах. Концепція соціальної відповідальності складається з наступних базових елементів:

  • корпоративна етика і менеджмент;
  • охорона здоров'я;
  • охорона праці, соціальні гарантії для персоналу, права людини;
  • екологія;
  • добросовісна конкуренція, боротьба з корупцією;
  • комунікації з суспільством і державою;
  • інвестування і розвиток;
  • благодійність, волонтерство;
  • прозорість діяльності, звітність;
  • задоволення споживача, підвищення прихильності;
  • управління людськими ресурсами;
  • взаємодія з партнерами-постачальниками, незалежно від того, чи є контрагент національним або іноземним.